tisdag 22 januari 2013

this world ain't for you

Har nyss gjort klart ALLA arlfrågor och skickat in dom så nu har jag ätit världens godaste mjuka pepparkaka som sötaste mormor har gjort. F a n t a s t i s k. Skolan rullade på ganska snabbt idag(om man bortser från evighetslunchen i 2+ grader). Har hunnit träffa på pillan och maja och diskuterat mat tills imorgon (seriöst, 6 personer varav en vegetarian. Shouldn't be that difficult men ändååå så svårt...) ska iallafall bli cozycozy att hänga med några fina brudar imorn. Man kan aldrig få för mycket av dom har jag märkt. Mina fina tjejorrrrrrr. Imorn är sista skoldagen denna vecka om jag har tur (spikat ledig på torsdag men fredag svävar ännu i ovisshet). Har för mycket önskningar och för lite pengar. Ingen fin kombi detta. Är frustrerad över alla skoluppgifter på lager och har ingen aning vad helgen har att erbjuda. MEN, sånt visar sig väl och jag är inte minsta orolig över att jag kommer ha tråkigt. hehe.
Det är fint väder ute och kallare än nånsin. Alltså wat, fel att ha en vistningsbar temperatur ute?
Ska iallafall gå mot strömmen (alltså mig själv) ikväll och följa med en fin tjej på ett pass. Antingen yoga elr gympa. Spännande och tyvärr så behövligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar