onsdag 2 januari 2013

om det bara fanns något betydelsefullt att skriva

Ja. Nyår var riktigt bra och det slutade med att jag var hemma med familj och respektive och några vänner. Det känns som att det var en bättre kväll än förväntat, för tänk vilken fin familj jag har!
Den sista tiden av 2012 och nu början på 2013 har varit både bra och dåligt. Lite tjabbel och lite lösningar. Som vanligt alltså. Jag vet inte, jag har en känsla i kroppen som är ganska obeskrivlig just nu. Jag har officiellt blivit tillsammans med Robin igen och jag åker på torsdag till fjällen med Sanna, Jamie och Max och blir där i tre dagar. Det känns asbra. Saknar mina vänner och det känns tungt att inte hinna träffa Elin mer den här gången, menmen, när allt inte går som det ska och saker och ting ínte samarbetar så blir det så.. Ja, kort och gott hur läget ligger till.
Skola nästa vecka och det är de sista jag vill då det har varit ett asbra lov med mycket skratt och vila som behövt, och jag är inte redo för vardag än.
Jag har ju precis blivit redo för det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar