söndag 20 januari 2013

lay down, lay down on me now

God kväll! Har precis kollat klart på sista delen av filmen vi såg igår. Rock Star heter den och är från typ 2001, men jag tycker ändå att den är braaaa. Robin är i garaget så jag ska nog ta och lägga mig framför någon annan film nu om inte han kommer hem snart. Igårkväll blev det fikamys hos ellis sen någon öl med robin osv. Idag klev jag upp tidigt för att dra till Birsta med ellispellis. Kom hem med en väska, ny bh och ett par nya svarta jeans av mina favvos. Ikväll har jag och marie varit ute i mörkret och fotat till min fotouppgift som ska fixas på måndag så nu har jag bara nån uppgift kvar. Är lycklig över att jag börjar 10 på måndag och att jag är ledig på torsdag. Wopa. Har börjat kolla på balklänningar också, hittat några men inte bestämt mig för någon än. Sen så har jag även börjat lyssna mycket på Alberta Cross också som jag finner väldigt skön i mina öron.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar