måndag 7 januari 2013

tell me all your secrets, and ask me your questions

God kväll! Har skrivit massa av det jag ska kunna på båda proven på måndag så jag kan skriva ut de imorn på skolan. Hatar att plugga från ett skrivblock där det bara är massa kladd och man ser inte vad man läser.. Ska snart lägga mig i sängen och glo på tv en sväng innan jag somnar, så får vi se om robin hinner hem och lägga sig med mig eller om han kommer lite senare. Skolan rullade på fint och efter drog jag med ida till ellinor och ELIN som äntligen bor här!!!! wooppp en god vana jag kan vänja mig vid är att träffa henne varje dag! Det blev lite fika och snackisar sen drog vi ner på stan. Köpte ögonskuggor och lite borstar och en silverring. Imorn måste jag fylla på busskortet och dra på sincity för att boka tid. Hiho. Lägenheten är så fin och städad sen igår, så himla mysigt. Imorn har jag tvättid också om jag inte minns fel? Hoppashoppas har ungefär en mindre version av ett berg med tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar