söndag 14 april 2013

these battle scars, don't look like they're fading, don't look like they ever go away

Flera dagar har passerat sen jag skrev sist, i onsdags. Bland annat så fyllde jag år i torsdags! Hade en trevlig dag med sovmorgon, skola, middag med karro och sen fika med massa fina brudar och efter det fika igen med några vänner och pojkvän! Hade en lång men bra dag!
I fredags hade jag en kort skoldag tills 11 då vi skulle göra en testsminkning inför balen, ni ser min nedan. Vet inte om den kommer se ut sådär exakt men ungefär, enkelt men ändå något extra! Fredagkväll spenderades hos mamsen med grillat, tårta, spelandes och vin med mirja och familj. Mys!!
Lördagen gick fort och jag vaknade upp hos mamsen. Åt frulle (och försökte lösa melodikrysset med fracke och mirja, hello grandma) innan vi förde över lite gamla bilder (okej, 2200 st för att vara ungefärlig) från fina tider på fina vänner och stunder och sen tog vi en prommis i soleeeeeen. Åkte hem och åt middag i min ensamhet sen hängde jag med robin, hans kusin och flickvän hela kvällen. Idag har jag 
bara masserat, fikat, hälsat på offa och åkt in till staden. (världens bästa mormor någonsin lät mig och robin låna bilen i veckan, tjohooo) Så nu ska jag ta och kolla på greys och sen sovaa! PUSS (på dig elin, har uppdaterat nu så hoppas du är nöjd!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar