måndag 1 april 2013

själen har blivit bortprioriterad

GOD MORGON
Påskhelgen har varit superbra faktiskt. I fredags blev de öldrickning och spel med isabelle mfl då det var hennes sista natt i hammarn innan hon skulle vidare till sthlm och cypern på lördagen. Fasen vad jag kommer sakna henne!!! På lördagen låg vi och solade hela dagen och vissa spydde lite hehe, innan vi åt middag hos jimmy och marie och sen väntade in massa folk som kom för att fortsätta öldrickning. Jag höll mig lugn och lyckades bli inbjuden på hotellet av Isa! Det var helt okej men kul att träffa henne innan hon åkte hem till umeå igår.

Igår blev det en lugn dag, jag åkte bort till stugan och satte mig på isen med mamma och fracke och pimplade (hör och häpna!!) Denna gång var det faktiskt kul och hur skönt som helst i solen!!
Idag försöker jag skriva mitt svenskatal som inte går så bra som jag hoppats på. Sedan ska vi till mamsen och hänga där ikväll medan alla andra är på kryssning! Här kommer lite pics från helgen, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar