tisdag 23 april 2013

here comes a regular, am i the only one here today?

Proopppmätt efter en bjubuffé på eastern med robin, macke och mickis! Asgott och astrevligt! Är galet trött idag så det är en fet tröst att jag inte börjar förrän 12.05 imorgon. Däremot måste jag skriva klart ett arbete ikväll men tänkte sätta lite fart med det nu så är de gjort sen. Är GALET less på min fula jävla hårrfärg så vill gärna ha maj och min frisörtid nuuuu.. stört att det är maj och valborg nästa vecka, liksom whaa a aa t?? vart tog tiden vägen???? STUDENTEN wopaaa. Balbiljetter är också kirrat idag till mig och ollebolle som jag ska gå med sen har min mentor sytt in min klänning PERFEKT. den sitter som en smäck och det syns inte ens att hon rört den, allt för 150 pix --- MAGISKT

grattis på födelsedagen världens mest saknade pappa
du kommer alltid vara fantastisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar