söndag 13 april 2014

There are all kinds of love in this world, but never the same love twice

Ligger i soffan framför en film med mina brudar och dör trötthetsdöden/huvudvärksdöden. Helgen har varit helt fantastisk iallafall med fantastiska människor! I fredags vart jag överraskad på jobbet då mamma, Frank och Max kom in och sjöng utan att jag ens visste att de skulle komma!! Hur roligt som helst att de var här! Sen gick vi alla ut på graffi och åt svingod mat och drack strawberry daiquiri! Fick även en gratis oreomilkshake av personalen då jg fyllde år 😁 efter det gick vi hem och åt tårta och jag öppnade massor med fina presenter (tusen tack för allt!!!) ❤️ Lördagen bestod av en fet frulle, promenad igenom stan som avslutades med fika på fairytale cupcake. Mysigt! Mamma och Frank åkte hem efter middagen och vi andra (även Max som stannade en dag extra) bjöd över lite vänner hit och drack och hade det astrevligt!! Idag mår jag som förtjänat efter en slitsam helg och typ 4h sömn inatt. Tur att jag är ledig imorn så jag kan sova ut! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar