tisdag 22 april 2014

Show me something real

Ska sova nu och hoppas att jag kan sova riktigt denna natt trots denna förkylning. Fasen så jobbigt att ha svinont i halsen, snoret bara rinner och allting i kroppen gör ont. Iallafall så är det hemgång tillbaka till Norge imorn, och det är riktigt blandade känslor inför det. Har varit i Sverige i 5 dagar nu och fasen vad lätt man blir hemmavan! Har haft underbara dagar och träffat massor med människor som jag längtat efter, hur fint som helst!! Har hunnit med utgångar, familjemys, promenad med vovven, goda middagar och lite glassande i solen. Underbart!! Kommer sakna alla sjukt mycket och som det ser ut så kommer inte jag hem förrän om två månader igen, vilket suger fett. Ska ju till Sverige i maj men då ska jag ju bara till Sthlm för konsert. Aja time Will tell! Samtidigt så saknar jag mina fina trondheimtjejer så det ska bli underbart att träffa dom igen imorgon! Här kommer lite mer bilder från mina dagar i Sverige!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar