tisdag 1 april 2014

I got to Stay high all the time

Godkväll peeeps. dricker lite te och tar det lugnt innan jag ska krypa till kojs och försöka somna lite tidigare ikväll, alltså inte klockan ett halv två hehe. Jobbar till fem imorgon också så skönt om man är pigg. Igår var jag och jempa ute på en löptur (som faktiskt gick riktigt fint) och sen köttade magen på gymmet vilket känns idag. Men dagen har varit fin ändå! Kom hem från jobbet runt fyra så då drog jag och jempa ut med bollen en sväng (som jag råkade skjuta ner i sjön så hon fick kliva i med skorna och hämta den haha). När vi satt där och vänta på att ankan skulle komma med torra skor så kom Nikolaj, Petter och Eric. Sen gick vi alla och spelade lite fotboll någon timme. Kom hem runt åtta så då var det bara att kasta i sig mat innan jag och jempa drog ut i det härliga kvällsvädret för intervaller i backar. Fett jobbigt och fett skönt. Igårkväll när vi kom hem hade ankan lämnat ett kärleksbrev också, Gosen våran!! Älskar Trondheim och denna familj! ❤️ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar