söndag 26 januari 2014

wish i could keep you much longer,

Hejaaa. Sitter och chillar lite i soffan hemma innan jag och angie ska gå och spana vart det är vi ska jobba ikväll. Ska servera vår chef och resten av hans personal, kul. Iallafall, gårdagen var guld värd då jag var ledig heeeela dagen. Tog en lång frukost i sängen, städade lite hemma, körde ett benpass på gymmet, tittade på nya avsnitt av Pretty Little Liars (äntligen!), åt god mat och tittade på kärleksfilm med en skål popcorn och Angelica. Så koseligt! 
Idag har jag hittills städat lite, vikt tvätt, varit på gymmet och kört slut på mina filmjölksarmar, duschat och handlat. Dog typ när jag kom in på vår matbutik som är ganska stor egentligen, och dom har bara öppet ungefär 70 kvadratmeter av butiken. För så är reglerna i Norge, så ingen stor matbutik får ha öppet. Svindåligt då vi verkligen behövde storhandla idag, men men vi får väl göra det imorn då.
Aja här får ni en dålig samsung galaxy s2 bild på mig för någon dag sedan. Hiho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar