onsdag 8 januari 2014

kändes ju jävligt illa men det börjar bli lite bättre nu min vän

Har precis käkat lite chiliconca och hemgjort vitlöksbröd med sambon! Idag har dagen sprungit på fort (antagligen för att jag försov mig ifrån larmet med två timmar...) då vi har varit på stan och härjat. Jag hade möte klockan 1 där jag diskuterade JOBB så ska få arbetskläder och skriva på papper imorn för att börja arbeta inom hemtjänsten!! Sjuuukt nervis och sjuuukt glaad! Sen gick vi hem och gjorde lite mat efter att ha traskat runt, in i en kyrka och spanat lite allmänt på stan. Och nu för ca 5 min ringde en snubbe till jenny också så imorn ska hon på intervjuuuuu woppaaa!! Dagen är på topp och hennes skattekort har äntligen också kommit! 
Ikväll ska vi nog förbi eve&olivia en sväng i deras nya lya och kanske ta en prommis eller nått då vädret här skulle kunna lura mig att det är mars/april och inte januari.
PUUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar