tisdag 21 januari 2014

in a minute it will be over and gone

Snart kommer mina sambos hem efter olika jobb så då ska vi handla, laga mat sen ska jag och jempe på gymmet och löka lite. Stolt över mig själv och så glad att det känns roligt att gå dit och inte bara jobbigt!
Dagen har gått fint, och för er som undrar vad jag egentligen har gjort idag så har jag börjat på ännu ett jobb, ett tredje alltså. Hehe attraktivt med tre jobb och inget fast...... Iallafall så är det en jättemysig butik som har superfina inredningsprylar, voluspa ljus, exklusiva teér och superfina barn- och kvinnokläder. Så, trivs jättebra men vet inte hur mycket jobb jag kommer ha där vilket suger litegrann. Okej, ganska mycket.
Imorn ska jag dit igen för en till "inlärningsdag", det ska nog gå bra! :)

finaste trondheim igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar