måndag 20 maj 2013

tonight, we are young

Godmorgon! Är ledig idag så ska göra klart en fotouppgift och åka runt på lite affärer för lite ärenden sen vet jag inte riktigt vad som händer :) imorn ska vi iallafall lägga ner uf helt och hållet, asskööönt. Helgen har sprungit iväg och i fredags kom jag till hammarn vid två, solade, grillade och var ute hela dagen och kvällen innan jag sen skrev klart ufrapporten medan jag var barnvakt. Lördag var vi ute och åkte till stan. Åt grillat på campingen och hängde där till strax innan tio, sen skjutsade jag och babe lite folk innan vi kom bort på travet och crouisingen där vi gick runt hela natten!
Söndag spenderades på en soldyna på campingen med robin, sofie och några ur deras släkt. Supermys & supervarmt! Brände mig som ett as i solen men annars var de värt de!! Idag är de dåligt väder igen, såklart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar