måndag 27 maj 2013

but you're an animal, baby it's in your nature

Sitter och lyssnar på väldigt nyfunnen musik och diggar lite. Ja, diggar och är glad över att den här nya musiken kommer insprättandes titt som tätt och som föralltid kommer att definiera just den här tiden, studenttiden.
Alltså herre, får fjärilar i hela kroppen. Studenttider. Imorgon är det mösspåtagningsbal. What?? När gick tiden så fort och när började den blanda ihop sig till en stor gegga som jag varken minns ut, in eller detaljer av. Ja. Imorgon är en av milstolparna innan dagen med stort D. 
Hur fan hamnade vi här? Hur fan hamnade jag här?

Men jag tog mig hit, hur mycket skratt, tårar och förvirring det än tagit.
en väldigt orättvis bild på min mösspåtagningsklänning som inte alls är den där färgen, hmm,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar