torsdag 2 maj 2013

at the end of it all, you're still my best friend

Hej världen. eller ja, de få ensamma själar som läser min blogg trots sämre uppdatering än nånsin.....
Iallafall så va valborg helt okej. Den var inte askul och inte astråkig. Var och drack med sanna och co först sen drog vi till cuppis. Stog i kö i typ 1 h (trots att jag trängde mig genom halva) och var inne där i kanske 30 min. Ja, sjukt ovärt men men fick ju hänga med några bruds under tiden! Mötte upp bacon och robster sen fick jag och babe skjuts i en fin ny bil som kändes som att man flög i den (kan bero på alkoholen också men ja, ny och fin va den!) 

Hade iallafall makeup-slutprov idag så elin va min kund, gick himla bra och hon var asduktig att hantera när jag petade henne runt ögonen! efter det vart de en mördaridrott som slutade i att jag är astrött nu. Dock är klockan bara 18:53 så kan inte sova än.. jaja jag kommer nog hitta ett sätt att fördriva tiden på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar