onsdag 19 mars 2014

you Know i wanna believe that you're a masterpiece but sometimes It's hard to tell in the dark

Dagen har sprungit på och det känns som att jag hunnit med massor! Imorse var jempa uppe samma tid som mig så vi hann käka frulle tillsammans (gosiiii) innan jag skulle dra på jobbet. Väl där hann jag med massor i butiken och efter jobbet hann vi gå med ankan på solsiden centrum och shoppa lite. Underkläder och träningsbyxor fick följa med mig hem! Middag, oth och kaffe fick hinnas med en sväng innan jag och jempa drog ut och lira lite fotboll i snökaoset. Haha var ashalt och svinkul!! Sen hem och hämta träningsskorna och dra på gymmet för kondition och mage. Såå nu försöker jag fixa min dator som verkar gett upp på livet, jag kanske ha smittat av mig? Nä men skämt och sido så är det bäst att inte bry sig helt enkelt, sköta sitt eget och bara ta sig fram. Och imorn är en ny dag med mera jobb på schemat !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar