söndag 16 mars 2014

no matter How far apart we are, you're Always in My heart

Ligger i soffan efter en fantastisk trerättersmiddag gjord av den bästa tjejen jag vet! Supergott och precis vad jag behövde!
Idag har jag sovit ut riktigt och klev upp runt 11. Åt en långfrulle och sen drog jag och ankan på gymmet och körde mage och armar. Sämsta beslutet nånsin då jag har fått såna smärtor i handleden så nu är det ännu värre och jag kan knappt böja den 👊 mamma ska skicka hit ett handledsskydd från Sverige så jag hoppas det blir bättre då. De senaste dagarna har bestått av jobb, vindrickning, disneykväll med mina brudar och depression över att det kommit typ 3dm snö här 💔 inte ok nånstans. 
I veckan jobbar jag bara må-fre så har en hel helg att se fram emot, wopwop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar