tisdag 25 februari 2014

Vi har gått igenom regn och solsken, när livet är som hårdast så får du mig att le

Godkväll! Ska precis göra lite ansiktsmask och dricka te med jempa innan det är dags att sova då jag ska jobba imorn. Men min lediga dag har varit  superbra och jag har redan ny energi! Efter att jag varit på banken gick jag en sväng ute i finvädret med "grannarna" och sen hem för att tvätta lite mer och kolla på serier. När klockan blev 5 gjorde jag lax och broccolimos åt mig och jempis som vart bra faktiskt hehe. Efter det drack vi oss en kopp kaffe (ja jag har äntligen lärt mig att dricka det!!) och drog och handlade mat och hårfärg till henne. Så nu har vi varit på gymmet (ja andra gången för mig) och svettats som grisar samt ätit kvällsfika! Imorn är en ny dag med nya tag! 😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar