söndag 16 februari 2014

I gotta make it on My own

Godkväll !! Ska gå och lägga mig nu efter en slitsam, händelserik och svinrolig helg! Har hunnit med allt egentligen. I fredags jobbade jag till 20.30 sen åkte jag hem och åt middag. Efter det blev de glass, fruktsallad och choklad med jempa framför en bölarfilm såklart, standard. Runt 23.30 fick vi något ryck så då bytte vi om och drog på krogen haha. Mötte upp Jennys arbetskompisar och hängde med dom resten av kvällen med lite öl och fishshot 👊
Lördagen började slappt med frulle i soffan osv innan klockan blev 16 och vi började jobba på serveringen. Duka, fixa och dona samt servera mat och städa åt 223 studenter. Megafet fest hade dom och helvete vad stress de va haha! Runt halv ett igårnatt traskade vi hem och mötte lite underliga filurer efter vägen haha.. Idag har vi sovit till 12.30(då Jenny tack och lov väckte mig annars hade jag sovit ännu längre) sen testat på poledance och ätit texmex fyllda paprikor. Satan vad gott det var och nu somnar jag snart! 💤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar