tisdag 30 juli 2013

she's so dangerous

 Sitter hemma hos mamsen efter en dag med arbete på nipis. Helgen var i alla fall grym och jag behövde en helg som denna. I fredags åkte jag, Robban och moa in till stan. Jag åt kinamat med moa och födelsedagsbarnet Elin och spanade på människor på yran. Vi drack och hängde på deras uteplats resten av kvällen tills jag hakade på robin och hans grabbar på g3. Lördagen spenderades med bad, tacos, supa bort telefon, tacka gud och få tillbaka telefon, en spontaningång på yran och skratt.
Söndagen spenderade jag, Robban, isa och sofie vid önsjön i solen och vattnet. UNDERBART skönt. Pastasås, städ och en bilfärd senare var vi hemma i hammarn och där beställde jag en klänning till bröllopet sen blev det sovaaaaa.
Som sagt, en underbar helg med massa fina människor! Igår var jag på ett litet barnkalas också åt robins lillasyster, poss! 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar