fredag 14 juni 2013

studentpresent

Fick i studentpresent av älskling en natt med romantikpaket på hallstaberget igår! vi kom dit och då fick jag min chokladinpackning som jag fick av mamma i present (supersköööön) sen  checkade vi in. Badade, bubblade och bastade några timmar sen blev det mys på rummet innan trerättersmiddag. Typiskt så tyckte ingen av oss om maten särskilt mycket men efter det blev de mys i jacuzzin på rummet! Idag har vi också hunnit bada och ätit frukostbuffé (önskar att jag fick äta sån vaarje dag...)
Dygnet var underbart mysigt så tack världens bästa mamma och pojkvän för det!  <3
Nu sitter jag hos marie och kollar på serier, ikväll ska vi grilla här och ha det mysigt! Är ledig i helgen också innan en hård vecka med 6 långa jobbdagar. Puss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar