söndag 9 juni 2013

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRAAA!!!!!

Alltså... INGA ORD kan beskriva hur jävla fantastisk studentiden har varit. De senaste tre veckorna av skoltiden har varit bland de mest fantastiska och underbara nånsin!! Har haft så sjukt kul med min klass, mina vänner, min pojke och familj. FYFAN alltsååå, vill göra om alltihop! Balx2 var hur bra som helst, den första på gamla teatern med Olov och klassen och den andra på skolan med klassen. Allt var så roligt! Allt häng på österäng, alla efterfester som räckt fram till morgonkvisten och allt kubbspelande och grillande. Det har varit värt allt slit i hela mitt liv, det kan jag lova! På studentdagen växlade det mellan spöregn/duggregn/uppehåll men lyckliga var vi ändå för det var fan MER UNDERBART ÄN JAG KUNNAT TROTT!
Ni som inte tagit studenten än - KÄMPA FÖR DET. Det är en av topp tre bästa dagar ni nånsin kommit varit med om i erat liv hittills.
Fan va bra de va, fan va bra min klass va. Älskar er!
Här kommer lite bilder från diverse, mer kommer sen när jag har ork! puss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar