måndag 18 mars 2013

as long as you love me

Kvällen har dragit på snabbare än förväntat då jag och elin babblade ihjäl oss som vanligt och robster kom hit och överraskade mig en sväng :D tyvärr var han tvungen att dra igen men imorn får vi sova tillsammans, gosigos!
Ska ta och krypa till kojs nu alltså, är astrött och vet att jag inte har tränat till redovisningen imorn men skitsamma det får gå som det går.. Ska antagligen slå på ett till vänneravsnitt då dessa är som droger för mig, men efter det MÅSTE jag sussa.
Jag säger de igen folks, är ni lika besatt av fina bilder som jag kan ni ta en kik på denna blogg som är helt maaaaagisk. Asduktiga systrar som tar massa fina bilder OSVOSVOSV. rekommenderas starkt!!
ne nu måste jag ladda min tandborste poss

denna fantastiska är ifrån bloggen jag länkade ovan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar