måndag 4 mars 2013

am i still your charm? or am i just bad luck?

God morgon! Vaknade runt halv 12 och har bara hunnit käka frulle och börja fundera på att skriva personligt brev.. Ska snart till krokis till ellinor och hämta mössan som jag glömde där för nån månad sen. Annars måste jag till carina och hämta massagebänken osv för imorn ska jag och louise på strandliden och massera personal där via UF. SÅ, ska helst också göra en intervju inför ett skolarbete men då får kanske bli imornkväll eller så för ikväll måste jag fixa annat.
Igår var en superdupermysig dag hos mamsen med för mycket tårta(om det nu är möjligt) och lite spel och tvmys. ÄLSKAR MIN FAMILJ!! jajaj buzybuzy då torsdag närmar sig och detta lov är ju inte så långt som man hoppats på!!
PUSS

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar