söndag 16 december 2012

goodbye

Goddag. Har suttit vid datorn alldeles för länge och borde egentligen gå och plugga nu. Ja jag ska.. Har kollat runt och beställt ny mascara då min kommer ge upp på jullovet när jag befinner mig för långt bort från staden och bara kollat runt. Helgen har sprungit förbi och i fredags åt jag varma mackor med några vänner och igår masserade jag en gammal fin vän som det var för längesen jag umgicks med. Fixade naglar på mamma och kollade sen på film med min kära lillebror som jag inte heller umgåtts med på länge. Myzi. Ikväll bär de av till staden i BIL (<3<3) och imorn är jag lycklig då jag inte börjar förrän 9.55. WIOOO. Veckan kommer nog gå väldigt fort och på torsdag åker jag hem, på fredag blir det till att fixa massa ögonbryn på några tanter och lördag bär det av till birsta för att handla julklappar( i sista minut i know...)

Jaa jag tar mig nog igenom denna vecka med! hejhopp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar